Reklamacije

Reklamacija - Informacije i uslovi za povrat i reklamaciju proizvoda. 

Hvala vam što ste se odlučili za kupovinu na našem sajtu. Vaše zadovoljstvo nam je prioritet, i zato smo tu da vam pružimo podršku i rešimo eventualne probleme koji mogu nastati tokom kupovine. U nastavku su navedene informacije i uslovi u vezi sa reklamacijama.

  1. Reklamacije u vezi sa oštećenim ili neispravnim proizvodima:

    • Ako prilikom isporuke primetite oštećenja na paketu, molimo vas da to odmah prijavite kuriru i zatražite zapisnik o oštećenju.
    • Ako prilikom otvaranja paketa primetite da je proizvod oštećen ili neispravan, molimo vas da nas odmah kontaktirate putem dostupnih kanala komunikacije i pružite nam sve relevantne informacije, uključujući fotografije oštećenja.
    • Reklamaciju možete podneti u roku od 48 sati od trenutka isporuke proizvoda.
  2. Reklamacije u vezi sa pogrešnom isporukom:

    • Ako ste dobili pogrešan proizvod koji se razlikuje od onog koji ste naručili, molimo vas da nas odmah obavestite.
    • Pre nego što podnesete reklamaciju, proverite da li je proizvod koji ste naručili tačno opisan na našem sajtu kako biste izbegli eventualne nesporazume.
    • Reklamaciju možete podneti u roku od 7 dana od trenutka isporuke proizvoda.
  3. Postupak podnošenja reklamacije:

    • Da biste podneli reklamaciju, molimo vas da nas kontaktirate putem dostupnih kanala komunikacije i pružite nam sve relevantne informacije o problemu.
    • U svojoj reklamaciji navedite svoje podatke, broj narudžbine, opis problema i željeni način rešavanja (zamena proizvoda, povraćaj novca ili drugo).
  4. Načini rešavanja reklamacija:

    • Nakon što primimo vašu reklamaciju, posvetićemo joj punu pažnju i potrudićemo se da je rešimo u najkraćem mogućem roku.
    • Rešavanje reklamacije može uključivati zamenu oštećenog ili neispravnog proizvoda, povraćaj novca, izdavanje dobropisa ili drugi dogovoreni način rešavanja.
    • U zavisnosti od prirode reklamacije, možemo vas zamoliti da nam vratite oštećeni proizvod ili dostavite dodatne informacije radi obrade reklamacije.
  5. Važne napomene:

    • Reklamacije ne vršimo zbog pogrešne veličine, zbog toga uvek savetujemo da se pre naručivanja proveri naša tabela veličina koju možete naći na našem sajtu. Stoji ispod opisa proizvoda i cene. 
    • Reklamacije će se razmatrati u skladu sa zakonskim propisima i našim internim pravilima.
    • Molimo vas da pažljivo pratite uputstva koja vam pružimo u vezi sa reklamacijom i da nam pružite sve potrebne informacije kako bismo mogli adekvatno da reagujemo.
    • Zadržavamo pravo da odbijemo reklamaciju ako se utvrdi da su oštećenja ili neispravnosti posledica nepravilne upotrebe, nemara ili neadekvatnog održavanja proizvoda.

Molimo vas da imate na umu da se ovi uslovi odnose samo na reklamacije i ne pokrivaju ostale aspekte kupovine i korišćenja našeg sajta. Za dodatne informacije ili pitanja u vezi sa reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte putem dostupnih kanala komunikacije.

Hvala vam na razumevanju i saradnji.